• JOAN COROMINES

    TINTORE , ENRIC LA MAGRANA Ref. 9788482647227 Veure altres productes de la mateixa col·lecció Veure altres productes del mateix autor
    La història de la banca a Catalunya recolza en uns quants noms propis; Joan Corominas i Vila (Sabadell,1924-2012) n?és un dels més destacats. Durant els vint-i-tres anys en què va ocupar la presidència de Banc Sabadell vabastir els fonaments perquè l?entitat de Sabadell esmicolés fronteres i s?expan...
    Ancho: 140 cm Largo: 213 cm Peso: 345 gr
    Descatalogat
    22,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8264-722-7
    • Encuadernació : CARTONE
    • Data de Edició : 01/10/2015
    • Any de edició : 2015
    • Idioma : Catalán
    • Autors : TINTORE , ENRIC
    • Traductores : SOLANO DALMAU, NÚRIA
    • Nombre de pàgines : 160
    • Col·lecció : BIBL. D?EMPRESARIS
    La història de la banca a Catalunya recolza en uns quants noms propis; Joan Corominas i Vila (Sabadell,
    1924-2012) n?és un dels més destacats. Durant els vint-i-tres anys en què va ocupar la presidència de Banc Sabadell va
    bastir els fonaments perquè l?entitat de Sabadell esmicolés fronteres i s?expansionés fins a esdevenir el que
    actualment és: el quart grup bancari privat espanyol. Però Corominas no va ser només un banquer dotat d?una intuïció
    financera excepcional; va ser també un home de valors sòlids que es va erigir com el líder intel·ligent i generós que
    sempre aconseguia mantenir l?harmonia en el si del consell.

Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.

política de cookies

Esenciales

Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.


Personalización

Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.


Análisis

Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.


Marketing

Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.